2013. március 31., vasárnap

Horgolt tojás a locsolóknak!

A locsolóknak idén különleges tojásokat készítettem. Nem dekoupage-oltam és nem is festettem, hanem horgoltam. A szomszéd néni egy pár nappal ezelőtt át jött és megmutatta, hogy milyen szép horgolt tojásokat csinált. Aztán én is kedvet kaptam és az ő mintája alapján én is elkészítettem. Egyet úgy ahogy ő, a másik kettőt pedig én egy kicsit tovább fejlesztettem! (Én hungarocell tojást horgoltam be.)

Ha a minta valakit érdekel akkor, küldjön e-mailt a: hobbykata@gmail.com e-mail címre. Én pedig elküldöm neki a mintát!

Húsvét


Húsvét hajnal a kertben,

Nyuszi ül a zöld fűben.

Hozott egy kis csokit neked,

Gyorsan, szaladj, keresd is meg!


( saját költemény)





Egy kis húsvéti zene:


Nagyon Boldog Húsvétot Mindenkinek! Teljék örömökben, nevetésben az ünnep!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése