2015. július 5., vasárnap

A jeles 16

Elérkezik egyszer minden, mert az idő múlik, s nincs kard mi megállítaná, nincs erő, ami hátráltathatná. Gyakran elfelejtjük az adott percet élvezni, ami aztán elszáll s nem jön vissza már. Élvezni kell a pillanatot, élni a percnek, szem előtt tartva a jövőt, s nem feledve a múltat...

Elérkezett az én 16. születésnapom is. S ha kérdezték, hogy hány éves lettem, s kimondtam e nemes számot az emberek tekintetében látni valami egészen különlegeset. Mintha egy percre ők maguk is visszamennének az időben és eszükbe jutna valami halványuló szép emlék. Bizony jeles ez a 16...


Sok-sok szebbnél-szebb ajándék büszke tulajdonosa lettem. Anyukámtól e szépséges  kézzel készített ajándékokat kaptam.












S még sok-sok szép ajándék tulajdonosa lettem... s olyan jól el lett találva minden ajándék, annyira örülök mindegyiknek! S Köszönöm szócskát ismételgetem újra és újra...


"Az igazi ajándék az egyik ember számára a másik ember lehet, a másik szívtől szívig érő szeretete."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése