2013. február 10., vasárnap

Névnapi ajándék

Szerdán volt "Dóra" névnap. Így a testvéremet felköszöntöttük. Én ezt a kitűzőt készítettem, horgoltam neki. A mintát is én találtam ki.






Elkészítés:
Hozzávalók: - színátmenetes fonal
                     - horgoló tű
                     - a díszítéshez: flitterek, gyöngyök
                     - a hátuljára: fehér filc + kitűző alap

1. sor: 5 láncszem
2. sor: 4 egyráhajtásos pálca + 3 láncszem } ezt még 4-szer
3. sor: A 3. láncszemes lyukakba 3 egyráhajtásos pácát + 3láncszem + 3 egyráhajtásos pálca. Ezek  
          közé 3 láncszem.} ezt még 4-szer
4. sor: A 3 láncszemes hurkokba ( az egyráhajtásos pálcák közé) 8 egyráhajtásos pálca. Ezek közé 3 láncszem a kis lyukakba, majd 3 láncszem és kezdődik előröl } ezt még 4-szer.
5. sor: végig rövidpálca
6. sor: rövidpálca + pikók a sorok közepébe


1 megjegyzés: