2013. február 24., vasárnap

Horgolt terítő 2.

Mint azt már mondtam tegnap egész nap horgoltam és egy kis terítő készül. Ma  reggel befejeztem. Úgy, hogy meg is mutatom.
A Nagyinak készítettem. Hisz jövő hét csütörtökön ( 28.-án ) lesz a szülinapja. Most fogja betölteni a 78. élet évét! ( A világ legfinomabb sütijét süti!!! Nyami! )

Íme a terítő:



Elkészítés:

( A mintát én egy kész terítőről néztem, ezért ez a leírás tőlem származik.)
 Jelölések:
"O" jelentése: egész körön át

Hozzávalók: Színátmenetes fonal kb.: 20g, 1.5-ös horgoló tű, olló

1. sor: 5 láncszemből gyűrű
2. sor: 12 egráhajtásos pálca
3. sor: minden egyráhajtásos pálca fölé két egyráhajtásos pálca közéjük 2 láncszem "O"
4. sor: minden egyráhajtásospáca fölé egy egyráhajtásos pálca közéjük 3 láncszem "O"( összesen 24 )
5. sor: a háromláncszemes hurkokba: 3 egyráhajtásos páca + 5 láncszem + 3 egyrájajtásos pálca, a hurkok közé nem rakunk semmit."O"
6. sor: Az ötláncszemes hurkokba: 7 egyráhajtásos pálca + 2 láncszem + 7 egyráhajtásos pálca " O"
          összesen 12 szirim
7.sor: 10 lántszem rövidpálcával a 2 lántszemes hurkokba öltve "O"
8. sor: A 10 lántszemes hukokba 6 egyráhajtásos pálca és közéjük egy lántszem "O".
9. sor: az egyráhajtásos pálcák közétet létszemekbe öltögetve 3 látszemes hurkok "O":
10. sor: Minden második hurokba öltve 3 lántszemes hurkok "O".
11. sor: A háromlántszemes hurkokba 5 lántszemes hurkokat teszünk."O"
12. sor: Egy ötlántszemes hurokba két 3 lántszemes hurkot teszünk."O".
13. sor: 2 háromlátszemes hurokba egy ötlántszemes hurkot készítünk ( ezeket mind rövidpácával) "O".
14.sor: ugyanaz mint az 5.
15. sor: ugyan az mint a 6. sor csak összesen 36 szirom lesz.

Ha a leírást túl bonyolult a képekről is leolvasható:




Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése