2013. február 16., szombat

A szoba felújítás...

Már nagyon régóta szerettem volna felújítani ( anyuékkal ) a szobámat. Az utóbbi napokban ki lett festve. Két fal fehér kettő pedig lila. Amilyet szerettem volna! Úgyhogy ma csak szobadekorációkat készítettem. Nem tudtam mit tenni a polcra, de ezzel az aranyos mécses tartóval már meg is oldottam ezt!
Elkészítés:

Hozzávalók:

 Paradicsomos konzervdoboz (a kicsi kiszerelés!)
 Szalvéta méretre vágva ( a doboz méretére)




Elkészítés:


 Kifestjük alapszínnel ( fehér ) a dobozt.( Erre azért van szükség, mert ha egy kis eltérés van a vágásba, akkor az még javítható.) Megvárjuk míg megszárad, majd ezt bekenjük decoupage ragasztólakkal és utána rátesszük a szalvétát majd azt is bekenjük ragasztólakkal. Megvárjuk míg megszárad és már kész is! A mécses pont bele fér!
Az arany csík még jól is megy ehhez a szalvétához, mintha azt is mi csináltuk volna! :)





Jó dekorálást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése