2013. február 3., vasárnap

Aranyos kis táblácska 2.


Apukámnak ezt a kis táblát készítettem. Neki műhelyest, mert van egy műhelye ahol szokott barkácsolni. Anyunak pedig azért varrodás, mert van varrodája (aranyos kis táblácska 1.).
Nos ez a tábla egy másikféle repesztőlakkal van elkészítve, ez teszi ezt a régi módi hatást.
Először bekentem zöld festékkel aztán fehérrel majd rákentem a repesztőlakkot. Itt nem kell olajfesték, mert pár perc múlva lehet látni, hogy elkezd repedezni.
Amikor ez teljesen megszáradt a fabetűket befestettem. (Persze ez se volt valami egyszerű, mert pont "y" nem volt úgyhogy össze kellet ezt a betűt fabrikálni.) Végül egy kis virággal díszítettem. Ezeket érdemes ragasztópisztollyal felragasztani!


Szerintem jól sikerült!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése