2013. március 15., péntek

Nyuszika

Már vészesen közeledik a húsvét. S már most el lehet kezdeni a nyuszik, pipik, tojások készítését(festését). Ma egy aranyos kis nyuszit készítettem. Aminek legnagyobb varázsa, hogy horgolva van. Sok horgolt nyuszit találtam, de ezt a mintát én találtam ki.




"Nyuszi ül a fűben..."



A fakincáját láncszemekből készítettem. A teste pedig egyráhajtásospálcákból van:
 Test:  1.sor: hurokba 8 egyráhajtásos pálca
2. sor: minden egyráhajtásospálcába két egyráhajtásospálca
Ezt kétszer készítjük el és rövidpálcákkal összehorgoljuk, kitömjük. Így nyuszink "3D".

fej: 1. sor varázshurok 8 egyráhajtásospálca

fül:1. "sor": A világos színű fonalból 3 egyráhajtásospálcát készítünk a fejre.
2." sor": a nyuszit meg fordítjuk és négy egyráhajtásospálcát készítünk.
3. "sor": A sötét barna fonalból lácszemeket készítünk majd rövid pálcával leöltünk.

Mivel március 15.-ke van és esik a hó, a szabadtéri programokat lemondták, ezért most ellehet lészíteni az ilyen aranyos dolgokat egy kis zene hallgatás közben:


Boldog havas március 15-ét.

Jó nyuszikészítést.
(Ha a leírás túl bonyolult küldj e-mail és én segítek.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése