2013. március 14., csütörtök

Március 15.

Holnap...
1848- ban emberek hős cselekedeteik teszik e napot fényessé.
A megemlékezéshez kokárdát szoktunk viselni. Ezért körülnéztem az interneten, hátha van valami horgolt kokárda. Sokat találtam, de egyik se tetszett meg annyira, amikor kitaláltam, hogy a már meglévő mintát " Horgolt virágok" - mintája alapján készítem el, vékony és színnek megfelelő fonalból!  








Március 15.

Réges-régre vissza gondolván,
Mikor a szabadság még ábránd valán,
Akkor azért emberek küzdtek,
S a forradalomba hittek.
Elérkezett, mit mindenki remélt:
A szabadság már létezék!



Ezt a kis verset a történelem óra ihlette, mivel éppen a márciusi forradalomról tanulunk. Így aztán, remélem mindenkinek eszébe juttattam, hogy milyen sok minden is történt ezen a napon, amire érdemes örökké megemlékeznie mindenkinek!

Szép  ünnepet!

(A kokárdákat elkészíteni még nem késő!)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése