2013. április 13., szombat

Horgolt szívek

Ma végre jó tavaszi idő volt.  - Isten Hozott Drága Tavasz!!!!
Úgy, hogy ma kint horgolgattam ezeket a szívecskéket. A mintát ITT találtam. Nekem nagyon megtetszett és biztos vagyok benne, hogy ilyen szép képeslapot fogok csinálni az ismerőseimnek!


Az én szívecskéim:



 A tovább fejlesztésem, horgolt szív kitűző!

 Az egyiknek akasztót is csináltam!

Bár a honlapon fent van a videó, ide is felteszem az onnan származó videót!


Végre itt a tavasz. Az állatkáink szívesen napozgattak kint. ( 4 teknős és két madár, de nem mindegyik látható a képen)


 Kerti képek:


Hát nem gyönyörű, a barack fa virágzása!?


 Tulipán:





(Ezek a képek a kertünkben készültek)

Ma egész nap ültetgettünk. Talán a terasz az a hely ahol a legszívesebben vagyok tavasszal!
Jó kertészkedést és szívecske készítést mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése