2013. április 7., vasárnap

Anyukámnak, szülinapi ajándék

Anyunak ma van a születés napja. Készítettem neki egy fülbevaló tartót, egy régi vasalónak a vasalótartójából.
 Lecsiszoltam, be decoupage-oltam és már kész is van. ( csináltam hozzá fülbevalót, nyakláncot is )
A festék szürkés fehér színű, ezért antik hatású lett, főleg a virágokkal amit rá decoupage- oltam.
Szerintem nagyon jól sikerült, és bárki örül neki akinek sok fülbevalója van.






Csináltam neki egy képeslapot is. A virágok szirmai szívekből készültek. A szíveket mintavágóval vágtam ki. A képeslapba írtam egy kis költeményt is:

Születésnapi kívánság


Nem jut eszembe, olyan szó vagy gondolat

amit ilyenkor, mondani szabad!

Nem lehet elmondabi, s leírni,

mi az idő, s mi a szeretet,

ezeket csak érezni lehet!

S ehhez angyalok kellenek.

Épp ezért kívánom neked:

Angyalok kövessék minden léptedet!



A csomagolás:






Szerintem örülni fog neki!
                         






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése