2014. augusztus 16., szombat

Esküvő, esküvői ajándék

Előző hét szombat ... egy gyönyörű és felejthetetlen nap családom, rokonaink és persze saját magam számára, a bátyám  esküvőjének napja. Az esküvő egy csodálatos ünnep. Sürgés, forgás, szervezés, izgalom, és sok-sok mosoly, nevetés, de legfőképpen annak az életre szóló kalandnak a megünneplése, ami ezután következik. A házasság, a közös élet, a család... ezek a szavak, amik kedvesek,  izgalmasak  és az élet legfontosabb és legszebb dolgai, ünnepei.
Nagyon sokat készülődtem erre a fontos alkalomra. Sokat gondolkoztam, vajon mi lehet a megfelelő, szép és emlékezetes ajándék, valami, ami megmarad sok-sok év után is és egy kedves emlék az esküvő napjáról. Szerintem sikerült ezeknek a gondolatoknak hűen elkészíteni az ajándékot, és így született meg ez a csodaszép, horgolt dísz doboz.


A dobozka mintája, díszítése mind saját szülemény. Apró gyöngyökkel, rózsákkal, szalaggal lett díszítve.




A doboz belsejében egyesével becsomagolt, masnival átkötött kis csokoládék találhatók. Hiszen ki ne szeretne bekapni egy kis csokit egy szépséges szép dobozka mélyéről?



Az esküvőkön szoktak mondani beszédet is. Így aztán készültem egy saját költeménnyel, amihez készítettem egy szép képeslapot.





És íme a saját versem, amit esküvőjük alkalmából írtam:

A házasság nem betűk sora,
Nem egy habos-babos ruha,
Nem egy gyűrű aranya,
Nem egy napig tartó csoda.
A házasság egy érzés egy utazás,
Életünk végéig tartó boldog összetartozás.
A házastárs ott van a bajban,
Ott van minden mosolyodban,
Ott van a legszebb pillanatokban.
Mindig körül ölel,
Mindig szeret
S mi legfontosabb örökre ott van veled.


A doboz tetejének belseje:


 Az ajándékok együtt:





1 megjegyzés: