2014. május 24., szombat

Ajándék tanárnőnek , képek , gondolatok...

Egy szép ajándéknak mindenki örül, főleg ha kézzel van készítve. Idén ezt készítettem anyukámmal zongoratanárnőmnek.


 Egy műanyag gömb decoupage-olva. Belsejében pedig egy gyönyörű szalag hímzett nyaklánc.




Egy váza decoupage-olva, benne levendulák és egy szívecske, ami szintén decoupage-olva lett.




És végezetül itt van pár jó fotó, amit az állatainkról készítettem.
Olyan megnyugtató a kis kerti tó életét nézni, ahogy a teknősök mászkálnak, ki-be a vízbe. Közben a kertben csicseregnek a madarak, ha más nem is a papagájaim biztosan. Valamint elém ül az édes kis kutyusunk és elképesztő aranyosan csak engem néz a szép nagy szemeivel, ezek azok a pillanatok amikért megéri minden nap kutyát sétáltatni, kalitkát takarítani és az egyéb teendők amiket nem mindig olyan nagyon szívesen végzünk el, de ilyenkor ez mind megtérül. Ekkor szoktam arra gondolni, hogy ezek a dolgok milyen csekélységek ahhoz a hatalmas szeretethez képest amit ők tudnak adni nekünk.






Csocsóóó:


 Pityu és az új madaram Lizu...


Lizu története:

Néha történnek az ember életében olyan dolgok, amiket tulajdonképpen nem is tart lehetségesnek, talán ezeket a dolgokat az angyalok alakítják így...
Elmentünk kirándulni. Közben beugrottunk egy sírköveshez, mert egy kelti pultot készített apukám és arra kellet a pult rész. A bácsi madarakat tenyésztett hobbiból. Természetesen megnéztem őket, nagyon aranyosak voltak. Majd szóba került, hogy nem eladási célra tenyészti, és beszélgettünk róla, hogy nekem is van egy madárkám, de már szeretnék neki egy kis barátot. Így aztán, ajándékként megkaptam Lizukát. Ügye vannak szép dolgok az életben, s vannak a földi angyalok.. a kedves emberek.

Mindenkinek nagyon boldog szombatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése