2014. május 25., vasárnap

Ajándék szülinapra , gyereknap

Az egyik osztálytársamnak nem rég volt szülinapja, én ezt az ajándékot adtam neki:


Mielőtt elkészítettem, sokat gondolkodtam mit is adhatnék. Eszembe jutott, hogy készíthetnék egy tollat, és az milyen jó hiszen nem minden embernek van kézzel készült tolla. De jött a kérdés, hogy hogyan lehet csinálni egy tollat? Amikor egy nagyon jó ötlet jutott az eszembe. A cipőkbe szoktak kartonpapírból készült vékony csövet tenni, azzal is védik a cipőt a horpadás ellen. Nagyon örültem neki, hogy ezt a kis karton csövet eltettem egy dobozba, mert most milyen jó szolgálatot fog tenni. Szerencsémre pont akkora átmérőjű, hogy belefért a tollbetét. A hosszából levágtam egy keveset. Mielőtt lefestettem volna, azelőtt beleragasztottam a tetejébe egy gyufadarabot, hogy ne essen ki a tollbetét, majd lefestettem és már száradás után lehetett is decoupage-olni. Dísznek raktam rá egy zöldre festett fagyöngyöt és már kész is van egy csodaszép kézzel készült toll.


A baba pedig két fagolyóból, spárgából, anyagból készült. Lefestettem a nagyobb fagolyót, a kisebbiknek pedig arcot rajzoltam, majd össze állítottam. Az egészbe a legmacerásabb az aprócska nyakkendő készítése volt. De ez dobja fel nagyon. Végül belefűztem a spárgát, csináltam rá akasztót és el is készült.




Végezetül ami ugyan már nem kapcsolódik a szülinapi ajándékhoz, de ma van gyereknap.


Ezzel a kis versemmel kívánok mindenkinek boldog gyereknapot....

Gyereknap

Ne hidd azt, hogy csak a gyerekeké ez a nap,
Mert minden ember gyerek marad,
Szívében őrzi a sok játékot, álmot,
Melyekre kicsinek vágyott.
Így aztán ma mindenki gyerek,
Még a 100 éves néni is játszva nevet.
S ha úgy gondolod, nem mondok igazat,
akkor bizonyísd be te magad.
Mert igazán senki nem nő fel,
Csak okosabb és érettebb leszel, 
De gyerek maradsz, 
S mindig gyermekként kacagsz.


Szép vasárnapot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése