2016. augusztus 26., péntek

Elillanó

gondolatok ezrei vívnak háborúkat a fejemben. Nem tudok mit írni, s ha mégis írnék valamit, kitörölöm s eltüntetem, mintha soha nem is írtam volna le..
Bár nem vallom be, de néha olyan változónak, bizonytalannak látom magam... Nem tudom pontosan már, mit akarok elérni életem során, régen mindig egy kép lebegett a szemem előtt: egy nagy ház, szerető család, szerelem-szeretet, amely hosszú évek múltán is ugyanolyan marad, gyerekek, egy csibész kutyus az udvaron, egy jó munka, amit szeretek, s amit sosem unok meg, a munka, ami a sok-sok tanulással töltött óráimnak a learatott gyümölcs lesz.
Régebben így képzeltem el magam a majdani, távoli jövőmben. De most egyre inkább mást látok, egyre inkább másra vágyom. Persze egyszer ezeket is szeretném majd, de most a közeli jövőmben, előbb szeretnék mindent látni, szeretnék sokat-sokat utazni, sok mindent tapasztalni.  Előtte még szeretném kiélvezni a szabadságot, hogy nem tartozom felelősséggel másért csak és kizárólag magamért. Önző dolog ez, s nem akarom bevallani talán magamnak sem.
Nap, mint nap látom a szüleimen, a testvéreimen, hogy a család, a gyerekek bizony annak ellenére, hogy a legnagyobb öröm, gyakran jár lemondásokkal.





Egyre népszerűbb a  bakancs lista mostanság...melynek lényege, hogy egy, olyan listát írunk, melyeken azok a dolgok szerepelnek, amit életünk végéig egyszer mindenféleképpen el szeretnénk érni, ki szeretnénk próbálni. Én is írtam egy ilyen listát a naplóm végébe, s bármikor eszembe jutna még valami, papírra vetem, reménykedve abban, hogy egyszer teljesül, hogy még sok örömet okoz, s hogy majd a gyerekeim mellett ülve lesz mit mesélnem nekik.
Szeretnék eljutni minél több helyre, szeretnék élni a lehetőségekkel, amit kapok. Szeretném a hátamra venni a világot, vagy talán épp fordítva, szeretném, ha a világ venne a hátára engem.
Nem kívánok magamnak gazdagságot, se földöntúli szépséget...csak minden percet magamba szeretnék szívni, olyan mélyen, hogy ne felejthessem el sohasem...

“Bármihez, amit megtehetsz vagy megálmodsz fogj hozzá! A merészségben zsenialitás, erő és varázslat rejlik.” (Goethe)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése