2014. november 29., szombat

Novemberi szülinap

Az utóbbi időkben sajnos eltűntem, és sokat tanultam-tanultam és tanultam, de most végre ki tudtam szakadni egy kicsit a sürgő-forgó teendők közepéből és egy kis ünnepi hangulat, derű és vidámság között írom e kis bejegyzésemet, ilyen hosszú idő után újra.

A nővérkémnek nem rég volt születésnapja, és egy nagyon szép ajándékkal kedveskedtem neki. Mivel az emlékeknél úgy gondolom nincs is szebb ajándék, az emlékeket felidőző könyvecskét adtam neki. A tetejét decoupage -oltam, a belsejébe pedig versek, képek, csodaszép emlékek fotói kerültek, egy kis scrapbook-nak is nevezhetjük.
 





A belsejében található sok-sok kép, innen van egy kis részlet:



Az elején található egy kis saját szerzemény:



 És a "vége":

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése