2014. február 2., vasárnap

Felvételi után ...

Sajnos eddig nagyon el voltam foglalva a felvételivel, a jegyekkel. Most már túl vagyok rajta egy kitűnő bizonyítvánnyal :).
Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek. Nekem nagyon meghitt, örömteli karácsonyban volt részem és tűzijátékkal teli szilveszterben.

Télen nincs is jobb, mint betakarózni egy jó meleg takaróba és teát kortyolgatni. Itt van egy pár elkészült és átadott karácsonyi ajándék, amit karácsony előtt nem lehetett feltenni.
Testvéreméknek készítettem, ezt két párnát ajándékba, ami szerintem nagyon jól sikerült. Soha nem késő elkészíteni, mintát szívesen adok.







 És itt van egy meleg sál. Télen nincs is jobb egy pihe-puha sálnál...



Valamint a tél első igazi nagy hóesése is nem rég volt, a hó éppen most olvadozik. A hóesés nagyon csodálatos, olyankor csöndes és békés minden. Talán nem csak engem, hanem mindenkit megihletett egy kicsit a hóesés, így készült ez a kis versike. Azt mondják a szó elszáll az írás megmarad, én a szavak szerepét így látom:

"Mit jelent nekem egy szó,
Az el nem mondható.
Bár elszáll a széllel,
De mégis játszik az érzelmekkel,
Mégis tud szeretetet kifejezni,
Mégis tud szíveket összetörni,
És a legboldogabb pillanatokat megszerezni."

És egy másik versike: a boldogság receptje, minden ember szívébe:

"Szeretnék úgy élni, mint a madarak,
Szárnyalni, boldognak lenni az ég alatt.
A legszebb nótát zengeni,
A legkecsesebb tollakkal repülni.
Őszinte, tiszta szívvel szeretni.
Örökre a boldogságot a szívemben érezni."

Mindenkinek szép vasárnap délutánt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése