2013. július 10., szerda

Kötés...

A "horgoljunk és kössünk együtt" blogon láttam, hogy sok olyan ember van még olyan helyzetben, mint én. Még egész kicsi voltam amikor megtanítottak kötni, ám valahogy nem ment, hiába... aztán amikor még alsós voltam ( kb. 2.-os lehettem) megtanított a szomszéd néni horgolni és azóta le se teszem a horgoló tűt. Nagyon szeretek horgolni és szerintem szépen is horgolok. :) Ám a kötésre mindig azt mondtam áh.... az nem megy, de most megláttam, hogy ezzel nem csak én vagyok így, úgy, hogy most erre fellendülve kértem meg anyukámat ( aki gyönyörűennnnnnnn köt ) , hogy tanítson meg kötni. Így aztán már egy pár napja ezzel ügyeskedek és elkezdtem első sálamat!!!! Először az első pár sor igen ákom-bákomra sikerült, de most már kezdenek szépülni a szemecskék. :)
A videók is nagyon jók amik az interneten vannak, de semmi sem pótolhatja a valóságot, amikor neked mutatnak valamit.

Ó és egy kis versecske, hogy könnyeben lehessen megjegyezni:

Sima, fordított

Sima, kék
az ég,
Fordítottan zöld
a Föld.

Ugyan nincs értelme, de könnyeben megy a kötés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése