2013. június 22., szombat

Vakáció, Naruto figura

Elérkezett ez is. Már csak a bizonyítvány osztás és egy jó darabig nem kell az iskola felé nézni :). Jól is jön a pihenés!

A nyár

Gyönyörű az ősz, a levélhullás,
gyönyörű a tél, a puha hó a szép és a fehér,
gyönyörű a tavasz a megújulás,
de a legszebb, a legtisztább a nyár, a varázs!!!
( saját költemény )

(A vers a facebookon is fent van, de óda előbb írtam.)
Az osztálytársaimmal megbeszéltük, hogy ők rajzolnak nekem én meg horgolok nekik.
Így aztán ők rajzoltak nekem egy papagájt és egy kutyust én meg horgoltam nekik Naruto figurákat!
Szerintem minden nagyon jól sikerült, gyönyörűen rajzolnak!

A figurák:
Persze semmi sem tökéletes, mert egyet ( Neji ) elfelejtettem lefotózni! :)
Narzto:


 Hinata:




A rajz felrakását még meg beszélem velük.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése